Pristatymas

1. Parduotuvė pristato prekes Klientui ne vėliau kaip per 2-3 darbo dienas Lietuvos teritorijoje nuo užsakymo apmokėjimo gavimo. Retais ir išimtinais atvejais, prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių. Tokiu atveju, Parduotuvė arba kurjerių tarnyba įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Klientu ir suderinti prekių pristatymo terminus.
2. Prekes pristato įgaliota kurjerių tarnyba UAB „Venipak Lietuva“.
3. Prekės pristatomos su Klientu suderintu laiku. Jei nustatytu laiku Klientas prekių priimti negali, privalo nedelsiant apie tai informuoti Venipak telefonu: +370 5 210 7717.
4. Jei Klientas neturėjo galimybių priimti prekes, derinamas Klientui tinkamas naujas pristatymo laikas. Pakartotinis pristatymas atliekamas ne daugiau kaip du kartus.
5. Klientas privalo nedelsiant informuoti Parduotuvę elektroniniu paštu info@famfam.lt bei Venipak telefonu +370 5 210 7717, jei:
5.1. kurjeris vėluoja pristatyti prekes daugiau nei 1 valandą;
5.2. kreipiantis į kurjerių tarnybą, atsakymas į užklausą nėra pateikiamas per 4 darbo valandas;
5.3. pristatant prekes, kurjeris elgiasi nepagarbiai;
5.4. siunta pateikiama pažeistoje, sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje; taip pat tais atvejais, kai siuntoje pateikiamos užsakymą neatitinkančios prekės.
6. Jei siuntos pakuotė yra suglamžyta, šlapia ar kitokiu būdu išoriškai pažeista, Klientas privalo kurjerio siuntos pristatymo patvirtinime parašyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl trūkumų. Tai Klientas privalo atlikti dalyvaujant ir pasirašant kurjeriui bei apie tai informuoti Parduotuvę elektroniniu paštu info@famfam.lt.