Garantijos

Garantijos

Kiekvienos Famfam.lt Parduotuvėje parduodamos prekės garantinis gedimų šalinimo laikotarpis yra individualus ir garantiniam laikotarpiui esant, tai nurodoma prekės aprašymo skiltyje bei prekės dokumente (pasas, sertifikatas ir pan.), kai šiai prekei pagal savybes priklauso toks dokumentas. Famfam.lt prekėms gali būti taikomi tokie garantiniai gedimų šalinimo laikotarpiai: netaikomas, 3 mėn, 6 mėn, 12 mėn, 24 mėn.

Laikrodžių garantijos

Famfam.lt parduodamų laikrodžių vidaus mechanizmams gali būti taikomi tokie garantiniai gedimų šalinimo laikotarpiai: netaikomas, 3 mėn, 6 mėn, 12 mėn, 24 mėn.
Garantija netaikoma:
a) elementui (baterijai), apyrankei, stiklui, korpusui, mygtukams, korpuso padengimui;
b) nusidėvėjimui – nusitrynimui, subraižymui, pasikeitusiai apyrankės spalvai ir pan.;
c) pažeidimui dėl neatsargaus arba netinkamo naudojimo – sudaužymui, įlenkimui, įplyšimui, suskilimui ir pan.;
d) mechanizmo sustojimui dėl vandens arba kitų skysčių patekimo;
e) stiklo rasojimui;
f) ciferblato ir laiko rodiklių laikiklių lūžiui;
g) laikrodžio vidaus mechanizmui, kuris taisytas ne garantinio remonto vietoje (išskyrus baterijos keitimą).

Garantinis taisymas

Jei nustatoma, kad garantiniame gedimų šalinimo laikotarpyje prekė sugedo dėl nepakankamos prekės kokybės, Parduotuvė savo sąskaita pašalina pažeidimus. Jei pažeidimų pašalinti nėra galimybės, pavyzdžiui sugedo detalė arba mechanizmas, kurio nėra pardavime, neįmanoma pakeisti ir pan., Parduotuvė gali: a) pakeisti prekę tokia pačia kita preke, b) grąžinti Klientui sumokėtą pinigų sumą, c) pakeisti prekę į kitą, ne tokią pačią prekę – visais atvejais pagal susitarimą su Klientu.

Prekei sugedus:
1. Informuokite mus el. paštu info@famfam.lt , nurodydami: a) Jūsų vardą ir pavardę, b) telefono numerį, c) užsakymo numerį, d) prekės pavadinimą, e) pirkimo datą, f) gedimo aprašymą.
2. Patikrinę duomenis, su Jumis netrukus susisieksime ir suderinsime prekės atsiėmimo būdą.
3. Gavę prekę, ją apžiūrėsime ir įvertinsime, ar konkrečiam gedimui yra taikoma garantija.
4. Nustatę, kad tai garantinis gedimas, išsiųsime taisymui.
5. Informuosime Jus el. paštu bei SMS žinute.
6. Gavę pataisytą prekę, išsiųsime Jums.
7. Informuosime Jus el. paštu bei SMS žinute.


Prekių pakeitimas arba grąžinimas

Prekių pakeitimo arba grąžinimo teise Klientas gali pasinaudoti per 14 dienų nuo prekių gavimo momento. Ši Kliento teisė siejama su tuo, kad Klientas yra nepatenkintas atitinkamos prekės matmenimis, forma, spalva, modeliu ar atitinkamų prekių komplektacija.
Prekių pakeitimas arba grąžinimas galimi tik tada, kai keičiamos arba grąžinamos prekės atitinka šiuos reikalavimus:
a) nebuvo naudojamos;
b) nebuvo sugadintos;
c) išsaugotos prekių vartojamosios savybės;
d) neprarado prekinės išvaizdos;
e) pakuotės pakitimai, būtini prekei apžiūrėti, nelaikomi esminiu sugadinimu ar prekinės išvaizdos praradimu, tačiau visais atvejais prekės turi būti grąžinamos Parduotuvei originalioje pakuotėje, įskaitant ir nenuimtą nuo prekių Famfam.lt kainininką arba plombą, kartu su įsigijimo bei kitais prie prekės Parduotuvės pridedamais dokumentais ir priedais. Priešingu atveju, prekės negali būti pakeičiamos arba grąžinamos.

Norint pakeisti prekę:
1. Informuokite mus el. paštu info@famfam.lt , nurodydami: a) Jūsų vardą ir pavardę, b) telefono numerį, c) užsakymo numerį, d) prekės pavadinimą, e) prekės kiekį vienetais, f) pakeitimo priežastį.
2. Patikrinę duomenis, su Jumis netrukus susisieksime ir suderinsime prekės atsiėmimo būdą.
3. Prašome ne vėliau nei per 2 darbo dienas grąžinti 3 EUR sumą Parduotuvės pristatymo išlaidų dengimui, kai pristatymo vieta visa Lietuva išskyrus Kuršių Neriją, arba 40 EUR sumą, kai pristatymo vieta Kuršių Nerija.
Rekvizitai pavedimui:
Suma: 3 EUR / 40 EUR
Gavėjas: UAB „Darom Dabar“
Gavėjo sąskaita: LT057044060007952747 (AB SEB BANKAS)
Gavėjo kodas: 303279490
Mokėjimo paskirtis: pristatymo išlaidų dengimas pagal užsakymą (nurodykite užsakymo numerį)
4. Gavę lėšas ir prekę, įvertinsime, ar prekė atitinka pakeitimo reikalavimus (žr. aukščiau).
5. Nustatę, kad atitinka reikalavimus, ją pakeisime į kitą prekę.
6. Pakeistą prekę Jums išsiųsime.
7. Informuosime Jus el. paštu bei SMS žinute.

Norint grąžinti prekę:
1. Informuokite mus el. paštu info@famfam.lt , nurodydami: a) Jūsų vardą ir pavardę, b) telefono numerį, c) užsakymo numerį, d) prekės pavadinimą, e) prekės kiekį vienetais, f) pakeitimo priežastį.
2. Patikrinę duomenis, su Jumis netrukus susisieksime ir suderinsime prekės atsiėmimo būdą.
3. Gavę prekę, įvertinsime, ar prekė atitinka grąžinimo reikalavimus (žr. aukščiau).
4. Nustatę, kad atitinka reikalavimus, ją priimsime grąžinimui.
5. Ne vėliau nei per 2 darbo dienas pervesime į Jūsų sąskaitą apmokėto užsakymo sumą, atskaitant prekės pristatymo išlaidų sumą 3 EUR, kai pristatymo vieta visa Lietuva išskyrus Kuršių Neriją, arba 40 EUR sumą, kai pristatymo vieta Kuršių Nerija.
6. Informuosime Jus el. paštu bei SMS žinute.